10:00 - 20:00 - Livechat

Retouneren

Indien u om een afwijkende reden uw bestelling retour wilt sturen dan verzoeken wij u vriendelijk deze stappen te volgen:


Stap 1

Neem contact op met de klantenservice omtrent uw reden van retour. In onderling overleg wordt er besproken wat de te volgen stappen zijn.


Klantenservice 

Neem contact op met klantenservice@stuffstore.nl


Stap 2

Print het aan u verzonden retourformulier en verzendlabel.


Stap 3

Verpak de goederen met retourformulier, inclusief alle accessoires, in een stevige verzendverpakking.

Plak het retouretiket en verstuur het.


Houdt u er rekening mee dat computer hardware bijzonder gevoelige apparatuur is. Een veilige en stootvaste verpakking kan schade en daarmee het vervallen van de garantie voorkomen.


Stap 4

U kunt het pakket op de onderstaande manieren retourneren.

Een brievenbus. Als het pakket door een brievenbus past, dan kunt u het verzenden via brievenbuspost. U verzendt dan zonder Track & Trace code en u kunt de bestelling niet volgen.

PostNL afgiftepunt. U ontvangt daar een verzendbevestiging met Track & Trace code waarmee u de zending kunt volgen. Bewaar deze bevestiging.

PostNL-pakketbezorger. Heeft u het pakket voorzien van een retouretiket met daarop het antwoordnummer? Dan kunt u het pakket meegeven aan de PostNL-pakketbezorger wanneer deze voor een andere aflevering bij u aan de deur komt.



Nieuwsbrief

Meld u nu aan voor de gratis nieuwsbrief